Sunday, August 14, 2011

Teman tapi mesra

Tiba-tiba je aku tertekan lagu ratu kat dalam list collection, lagu yang femes tu la,, teman tapi mesra,, xkan tu pun korang xtau, pe da,, xpe3,, ne ad cikit lirik dy, klu nak dengar lagu tu korang buka je youtube ke, download ke, pandai-pandai la, dah beso semua dah, xkan nak ajo semua, berdikari cikit, sekarang ne dah zaman moden, jangan tengok benda xsenonoh je,, hehe,,

Aku punya teman
Teman sepermainan
Dimana ada dia selalu ada aku

Dia memang manis
Dan juga baik hati
Dan dia slalu ada waktu
Untuk membantuku
 
hehe,, sambil dengar lagu ne, aku teringat kat member aku, dulu bukan maen ag nak cover line, cakap la yang kami hanya kawan je, macam ko dengan dy la, bermacam-macam la alasan yang diberikan, baget artis la tu, hehe mengalahkan aku, aku walaupun PRINCE AUTA, xde r auta sampai begitu, ne mesti nak wat rampasan kuasa, hehe.. kalau berani, wat r, ko xtau yang aku ad bela merlin, haha,,,

Back to story, bila ad problem, baru nak nak ngaku, tu pun still ag nak cover line, tapi aku still ag tau, dekat sebulan hp dy xberbunyi, sunyi sepi, cian doe, meh aku message. jangan x layan suda, haha.. sepi punya pasal, hp tu boleh di sepak terajan, nak suruh bunyi punya pasal, kalau aku ad masa kejadian, aku suruh dy beli lu iphone4, baru sedap nak sepak, hehe, sambil tu sempat gak aku korek cite dari dy,, 
 
 
Rupa-rupanye dak ne dah melepasi tahap kawan biasa dah lebih 6 bulan lebih,, lama dorg sorok kan, haha,, tp aku still lagi di tahap yang lama,, xlaku doe, haha, Tapi sayang, kenangan yang terbina selama 6 bulan lebih itu di lupakan begitu sahaja, kerna orang ketiga, haha,, orang ketiga di sini bukan syaitan. hehe,, orang ketiga ialah orang yang menghasut, kerna prob kecik je, tapi hasutan orang yang membuatkan iya menjadi beso. hehe...

Malam ne, aku rasa macam wartawan hiburan lak, tulis sal gosip, tapi xpe, aku dah mintak permission tok tulis sal ne,, Sory ya,,, hehe

2 comments: