Friday, August 26, 2011

Cinta

Sharing is caring
Caring is love
Love is CINTA

Aku rasa betol pe yang orang selalu cakap, yang perasaan cinta itu bermula dengan sharing masalah yang berlaku di antara kedua-dua pihak, tak kira laki or puan,, hehe,,, lepas mula share-share,, timbul la pula perasaan take care, atau ambil berat,, ye la tak kan, nak biar je orang yang luah perasaan yang kat kita,, at least bagi la semangat, tak kan nak wat bodo je,, walaupun kita tu tak seberapa cerdik, xperlu la nak tunjuk yang kita ne tak cerdik,, jangan jadi bodo la,,

Lepas lama-lama duk take care sal dy, mula-mula timbul perasaan cinta tu,,, setelah sekian lama tengelam perasaan itu, timbul la iya,, haha,,, tak kira la cinta tu jarak dekat ke, jarak jauh ke, yang penting kena ada kesefahaman antara pasangan, yang laki kena faham yang puan, yang puan kena faham yang laki, susah kan bunyi nye,, relex r,,, bila dah sayang semua tu boleh wat, dun worry r,, haha.. Pastu kena ada kesetiaan, paling penting bagi pasangan yang mengadakan hubungan jarak jauh, haha..

Aku tak tau bila perasaan aku nak bercinta, haha,, nak cakap orang sebelah umah, umah kosong, haha,,, kalau ada,, nak terima mak bapak dorang tu,, aku ne bukan nye encem, poket kosong je,, haha,,,,, tapi orang tua-tua cakap, pilihan orang tua yang paling baek, hehe,,, kalau macam ne, aku nak suruh cik na dan cik wan r cari jodoh untuk aku,, haha,,,, kalau member-member aku tau yang aku suruh mak bapak cari mesti kena bahan, hehe,,, ye la,, sekarang ne kan zaman moden, pasangan kena cari sendiri, korang ingat, yang cari sendiri tu bahagia ke,, kalau bahagia, tak ada yang cerai berai, tak ada yang bunuh bini, tak kan ada bini curang, laki yang curang,, 

Banyak contoh yang ada sekarang ne yang menunjukkan pilihan sendiri tak bahagia, relex r,, aku tak cakap semua, memang ada yang bahagia, tapi berapa banyak ngat, aku rasa dalam 45% je, tu paling maximum la, hehe,, ala,,, kalau jodoh aku dengan pilihan cik na dan cik wan tak lama,, aku cari pilihan sendiri lak,, pastu kita compare r, yang mane terbaek, haha,, ayat tak leh bla,,, nak menang je,, hehe... Bahagian yang last yang aku cerita pasal aku tu hanya lah tipu je,, gurau-gurau je,, jangan nak ambik serius,,

No comments:

Post a Comment