Sunday, March 4, 2012

Metrosexual

Dah lama aku nak bercakap sal ne, tapi tak berkesempatan, sekarang baru berkesempatan untuk menulis entry sal ne, haha,, macam gempak je kan cerita yang nak di story kan, haha,,, bagi aku la cite ne agak gempak la, may be bagi sesetengah orang, cite macam ne lapuk,, dah lama,, iya cite ne memang dah lama,, walaupun dah lama tapi ramai orang yang masih salah anggap term "METROSEXUAL" ne.. dorang selalu salah anggap dengan golongan gay,, pe kes bai,, xtau tanya, jangan nak wat tuduhan melulu,, lagi pun sekarang ne kan information mudah nak dapat, kat internet tu banyak. bertimbun-timbun,, sampai xlarat nak baca, tapi janga salah guna je la,, ne x, internet digunakan untuk tengok blue, pe ke,, yang berfaedah xnak lak cari..

Actually,, aku rasa terpanggil untuk menulis sal ne sebab kawan aku yang salah anggap pada orang yang metrosexual ne. dy selalu pk golongan ne adalah golongan gay, wattefak,,,, haha... memang tak dapat dinafikan memang ada. tapi jumlah nye sikit, sedangkan jumlah yang ramai dunia ne xnak lak mengata, pe da,, ne la orang-orang tua selalu cakap, "kuman di seberang napak, gajah di depan mata xnapak".. pandai lak aku berperibahsa,, biasa la, orang melayu sejati k, walaupun muka ala-ala korea gitu, yang penting tetap babyface, haha

Menurut MR. WIKI iaitu kawan EN.GOOGLE. metrosexual adalah seorang lelaki yang menghabiskan banyak waktu dan wang untuk penampilannya. paham x ayat ne, mesti korang xpaham kan, dalam bahasa yang mudah di fahami, lelaki yang penting gaya dan penampilan,, tu je,, senang kan,, wat pe nak susah pk-pk kan,, Zaman sekarang ne ramai lelaki yang penting gaya dan penampilan, agar napak bergaya. lelaki sekarang bukan nak napak selekeh, tol x?? nak p jumpa awek xkan nak pakai selekeh, pe barang bro, wat malu je,, 

Sebenarnye, term ne luas tau, yang aku explain ne adalah secara general. xperlu nak detail ngat la pasal ne, hihi,, sebenar nye aku malas nak tulis panjang-panjang, tu je,, haha.. 


NOTE :
Tanya dulu kalau tak tau..

No comments:

Post a Comment