Sunday, March 11, 2012

Rumah Berdarah..

Tajuk macam gempak je kan,, spooky kan.. agak r... aku bukan nak wat cite hantu k, aku xpandai bercerita, haha, t kalau aku cite hantu, korang gelak lak,, maklum la aku ne kan bukan pencerita yang hebat dan bukan juga pujangga yang penuh dengan madah berhelah yang mampu membuat orang menangis bila membaca,, pergh, ayat xleh bla lansung.. 


Sebenar nye, tu adalah nama rumah hantu yang dak-dak UKM wat masa last week kat kolej dorang, aku lupa pe nama kolej dorang sebab aku xtau.. haha... aku last week aku ke UKM, saje je jalan-jalan, jumpa kawan-kawan,, perjalanan aku bermula kul 12 tengah malam, iya la, dah shuttle van yang company wat tiap-tiap minggu cancel last minute, pe ke,, terpaksa la aku bersama ASMARA berkejar balik dari ofis pergi ke tempat jual tiket untuk beli tiket,, kalau bukan kerana janji, xkan nye aku nak penat kan diri aku,, huhu,,,

Rumah antu ne di urus kan oleh TEKAD, i don't know TEKAD stand for what, so any TEKAD member, plz help me,, haha,,, biasa la,, aku just menumpang je kat UKM tu. haha.. aku xsempat nak berkenalan dengan antu-antu kat rumah berdarah tu,. sory ya,, t kalau aku datang aku, kita jumpa ag ya..

Yang lawak nye, adalah gelagat orang yang masuk umah ne, muka sorang-sorang pergh,,, yang laki tu mahco, yang puan ayu, semua nye berlagak cool,, tapi bile dah jumpa dengan antu TEKAD, muka terus berubah,, terus pucat,. haha... xleh bla kan,, aku cakap pandai la kan, kalau aku yang masuk mesti remain cool,, haha,, yang xleh bla nye bila orang yang sama masuk kedalam umah ne sebanyak 4 kali tapi setiap kali masuk kuasa jeritan tu makin meningkat, haha,,,, hebat kan,, sepanjang aku berada di sana selama 2 hari,, setelah penat aku wat analisis, aku dapati orang laki yang paling kuat menjerit.. haha... aku nama kan dy I, I ne masuk 4 kali dalam umah berdarah, setiap kali masuk dy menjerit n muka dy pucat setiap kali kuar. haha.. I ne laki,, 

Tu pasal laki, bab puan pun sama. aku nama kan puan ne N. N ne pun masuk rumah berdarah 4 kali, setiap kali masuk sama je kes dengan I. last dy masuk, runtuh rumah berdarah tu, dy telah merosak kan peluang aku untuk memasuki umah itu untuk berjumpa dengan antu-antu itu,,. aku bersama member aku plan nak masuk kul 11.55 sebab umah tu hanya beroperasi dari kul 9 malam till 12 malam. satu ag masalah nye, kami x dibenarkan membawa kemera or handphone kedalam umah tu, huhu,, aku dah puas pujuk yang jaga umah tu,, dorang xmakan pujuk, aku nak bergambar dengan antu-antu.. mst antu-antu tu xkacau aku ngat, haha,, baek nye planing kan.. xde la aku nak mejerit terlolong dalam tu,, haha.. ada satu ag yang lawak nye bila ada seorang kanak-kanak yang akan cakap "SELAMAT PULANG" setiap kali ada orang masuk umah antu tu... napak ngat menakutkan,,, hahaa


NOTE : 
masa ne aku xbawak kemera, so xde la gambar ya,, huhu

No comments:

Post a Comment