Monday, March 5, 2012

Sekali lagi...

Huhuhu,,, sedih kan tajuk tu, nak wat macam mane kan, dah tu je tajuk yang aku dapat pikir kan sekarang ne,, tajuk ne aku pilih bukan sebab nak nak cite sal filem sekali lagi yang di lakonkan oleh sam, lisa and mia,,, ini adalah secara kebetulan je, xde kaitan dengan yang hidup mahupun yang telah meninggal dunia, 

Iya, sekali lagi aku di kata bukan orang KELANTAN, aku pun pelik kenapa??? sal ne aku dah keutara kan dalam entry yang bertajuk Kelantan dalam blog ne la,, kalu korang malas nak cari, aku dah wat link kan kat sana, tekan je link tu. aku tau korang memang malas sebab tu aku wat link terus, tapi xtau la kalau korang malas nak tekan ag, jangan malas ngat tau, xelok untuk kesihatan. ada paham.. hihihi..

Aku tertanya-tanya macam mane muka orang kelantan yang sejati eyh,,, haha. aku tau la muka aku babyface, dah macam korea cikit-cikit,,, pening-pening nak pk macam mane rupa orang kelantan yang sejati ne, huhu,,, nak cakap itam, ada je yang putih, macam danny x-factor. malas nak pk, ape kata korang yang tolong pk kan untuk aku,, haha,,

NOTE :
sila berbangga dengan asal usul anda..

No comments:

Post a Comment