Wednesday, March 28, 2012

Hitam itu menawan..

Tiba-tiba je aku terbaca satu ruang dalam surat khabar yang bertajuk "WANITA LEBIH SUKA LELAKI HITAM".. biasa nye ape yang kuar kat paper ne dah wat research sehabis baek,, xde nye maen tulis je, ini kerana wartawan ada etika nye, walaupun wartawan gosip. dy terima berita, dorang akan wat kajian lu, lepas tu baru tulis,,


Berbalik kepada newpaper tu, aku lupa dy punya isi, walaupun baru lepas beberapa hari aku baca.. biasa la faktor usia kan, haha,,, walaupun dah agak berumur tapi tetap babyface, hihi,,setelah aku baca ruangan ne, baru aku tau kenapa dari dulu sampai sekarang aku xdi minati oleh wanita, haha.. sebab nye aku tidak cukup HITAM.. huhu,,, kehitaman aku belum capai tahap diminati oleh para wanita di luar sana,, haha..

Baru-baru ne aku pulang ke kampung halaman untuk jumpa cik na dan cik wan, bila aku berada di sana dorang cakap aku makin hitam, aku ulang HITAM, HITAM, HITAM.. haha... so aku punya azam tahun ne makin cerah untuk menjadi realiti. haha.. suka giler,, korang tolong doa kan ya,,

Sebenar nye aku tak ambik port ngat sal ne, yang penting wanita tu mesti la paham jiwa aku, sporting, kalau ad jodoh xkan kemana,, tol x?? haha..

NOTE :
hitam ke putih xpenting, yang penting jodoh,, haha

No comments:

Post a Comment