Tuesday, March 20, 2012

Comel????

Pergh,,, tajuk xleh bla lansung kan,, haha,,, ntah la, tiba-tiba je aku rasa nak menulis sal comel.. almaklum la sekarang ne ramai yang mengaku yang diri nye comel, dah yang comel cakap xcomel.. haha,, yang penting aku xcomel. tol kan?? kalau korang cakap xpun aku tau korang xbermaksud untuk berkata tak kan,,, just nak ambik aty aku,, haha,, dun wory la. aku bukan jenis yang mudah terasa la,, kalau dalam bahasa omputih nye heart feeling. pergh,, ENGLISH EDUCATION... haha..tapi aku xtau sesuai ke x dengan ayat yang aku gunakan,, haha.. korang layan kan aje la ya,, hihi...sebenar nye, comel ne banyak jenis tau, huhu,, kalau aku nak terang kan satu-satu, 2 minggu baru abes KOT.


Kisah nye adalah bila aku SELALU menerima message kat FB aku, yang mengatakan aku cute, huhu,,, setiap message lebih kurang je ayat nye,,, sampai aku dah boleh ingat dan hafal ayat yang dorang guna, mesti dorang guna satu ayat dan copy and paste tok setiap orang, pastu orang tu lak copy and paste kat aku, pastu aku copy and paste kat orang laen lak (tang aku tu tipu je),, begitu la sampai kesudah, means xde kesudahan,, haha,, last-last ayat tu sampai kat aku balik,,, macam klise je ayat nye..aku dah bosan kot, haha.. tiba-tiba aku rasa diri ku HOT.. haha

Kadang-kadang aku konpius tang mane comel nye tu,, tang celah mane comel nye,, ce habq mai, ceq nak tau gak,, aku tau la aku babyface tapi babyface aku xde la sampai cute,, haha... ada gak aku tanya orang yang adakah aku comel, dorang gelak,, so korang paham la maksud gelak nye tu.. kalau korang xpaham pe maksud nye, meh ceq habaq mai, it means aku xcomel lansung, haha... bagi aku la comel ne hanya untuk baby and kanak-kanak.. aku dah remaja k. umur dah bermula dengan angka 2.. bukan bermula dengan angka 1 or 0. haha,, kalau berpuluh tahun dulu memang aku comel,, masa tu xdapat dinafikan yang aku amat comel, haha,, sampai dorang selalu ingat aku anak angkat, huhu,,, dorang pk aku dari keluarga CINA, haha. tapi tu cerita lama,, sekarang aku xtau mane ilang CINA nye tu,, haha

Setelah kajian yang memdalam oleh badan berkanun kerajaan AUTA,, badan ini di lantik secara tulus oleh PRINCE AUTA so xde bias r,, result yang aku terima adalah dorang sebenar nye nak berkawan dengan aku je, dan dorang nak aku add dorang, sebab dorang xleh nak add, kena block untuk sementara waktu,, kecian kan,, sabar la ya, tu la korang add orang banyak ngat dalam satu-satu masa,, nanti korang dah boleh add, korang add la aku ya,, 


NOTE :
kalau betol korang cakap aku comel, aku ucapkan thanks ya,, korang pun comel gak, haha

No comments:

Post a Comment