Wednesday, March 14, 2012

Prince Noty

Aku sebenar nye tak tau nak tulis pe,, tapi jari jemari aku mengada-ngada nak menari tas keybroad ne, so aku sebagai tuan yang baek hati sangat ne terpaksa la memerah otak aku yang xseberape nak bernas ne untuk menulis sebuah entry yang ok,, haha,,, aku belek punya belek muka buku tu, tiba-tiba tertengok la satu makhluk kat aku nye page, aku ape ag, mula niat jahat aku untuk menulis cerita,, haha,,, maaf la ya sapa yang menjadi mangsa aku hari ne,, nasib ko la,, "MAAF KAN KOME SEPENUHNYE"...

Sebenarnye orang yang aku nak cerita ne adalah adik aku, macam pelik je kan aku menulis sal adik aku, haha,, dak ne bukan adik kandung aku, dy adalah adik angkat aku, dy dah anggap aku macam abang kandung dy sendiri. so bila orang dah anggap aku macam ne aku menerima dengan hati terbuka.. mesti korang gelak kan bila aku menulis sal ne. haha.... pelik kan lelaki ada adik angkat, korang ingat orang laki xde perasaan ke, haha,, zaman dulu memang pelik bila laki adik angkat, tapi sekarang ne dah normal k, so korang xpayah ngada-ngada nak wat geli ke ape,, t aku katoq,, baru ang tau,,... ramai kot yang nak jadi adik angkat aku,, aku je xnak.. haha


Aku xkenal dak ne sebenar nye,, tapi aku tau la dy anak bongsu,, aku berkawan baek dengan abang dy, kalau korang perasan dalam entry yang bertajuk Anak Ikan, aku ada guna nama Hafiz (H), H tu adalah abang dy la,, tapi nama Hafiz tu hanya la nama samaran je k, haha,, selepas H meninggal dunia, aku dengan dak ne makin rapat, sejak dari tu dy selalu cerita masalah kat aku, haha... 

Cerita sedih tu aku tolak tepi lu.. haha... xsuka ngat nak story,. aku nak cerita sal perangai dak ne, perangai dak ne pelik giler,, haha,, biasa la, bila anak bongsu kan, perangai mesti pelik, haha... korang mesti tau perangai anak bongsu macam mane,, dy ne manje giler,, mudah merajok,, suka merungut and paling penting panas baran,,, haha... Muka punya la ganas, garang, muka macam orang pecah umah, tapi tetap babyface, jenis babyface nye pecah umah. haha.. maaf la dik, ko xleh nak lawan ag babyface abg ko ne,, aku tetap no 1 babyface kat blog ne, haha,, walaupun dy ne mudah merajok,, senang je nak pujuk,, hanya segelintir je yang tau nak pujuk dak ne,, Yang tang manja tu korang pk la sendiri, anak bongsu manja nye macam mane,, haha, manja dy dengan aku xsama k walaupun aku selalu dikatakan anak bongsu, hihi.. aku kecian kat dak yang wat hal kat dy, mesti kena lanyak cukup-cukup dengan dak ne, tu la, nak kacau orang xtengok lu, pakai kacau je, padan muka,, "aku yang suruh sebenarnye" hahaa....

Dak ne pantang napak KFC or ayam goreng, mesti mau aja,,, kawan baek dy penah cite kat aku yang dy boleh beza kan bau ayam goreng dengan sosej yang sedang di goreng di dapur kantin yang terletak 2 blog dari kelas dorang, bapak hebat dak ne,, hidung dak ne mengalah kan hidung K9.. deria bau nye hanya la power pada ayam goreng je.. haha.. dari tadi aku duk panggil dak ne, dak ne,, aku bagi nama la,, haha,, since aku PA, aku panggil dy PN, PN tu stand for PRINCE NOTY. PN ne suka makan makanan barat, western gitu, kelas ko,, walaupun westren tapi budaya timur dy xlupa,, tu bagus, keep it k,, x macam sesetengah orang, selera timur tapi perangai mengalahkan barat,, hihi...

 
Baru-baru ne dy operate sebab ad masalah dengan dy punya kesihatan, sekarang ne dy dah beransur pulih, bagus-bagus, jangan lupa makan ubat, semalam adalah PN nye birthday,, aku xmampu nak kasi adiah, so aku tulis sal dy, anggap je ne adiah dari aku ya, haha... kedekut nak mampus. sory, aku bukan kedekut tapi jimat,. biasala aku bukan berkejaya ag, huhu,, one more thing, i learn all  lot from him, dy punya BI power giler, so bila ak msg dengan dy. dy banyak guna ayat BI, dari kecik kot dy dah boleh cakap BI, how power?? lu pk la sendiri...

NOTE :
Seteleh selesai aku tulis entry ne, aku still ag xdapat pk tajuk nye,, haha

No comments:

Post a Comment