Monday, March 12, 2012

Setahun

Sedar xsedar dah cukup setahun aku nye baby ne,, haha.. dah besar dah,, tapi bila la nak blh jalan sendiri ne.. papa dah penat,, hahaa.. ayat ngada ngat kan, tapi sabar je la,, hari ne hari baek untuk AUTA PUNYA KONSPIRASI, kerana hari ne 13 MARCH adalah ulang tahun pertama blog aku,, so korang yang baca blog aku ne, jangan lupa lak nak kasi adiah, aku menerima bagi pihak baby aku ne, haha... sebelum pape jom kita nyanyi lagu epi besday pada baby aku ne,, haha


Hehehe..... aku rasa dalam setahun aku bergelumbang dalam kancah penulisan blog ne just for fun, time ad idea aku tulis, kalau kosong je kepala, xde la tu jawap nye entry untuk korang baca, haha,, maaf la ya, kadang-kadang idea ada tp xmampu nak menulis atas sebab-sebab yang xdapat di elak kan,, huhu... tapi xpe, selagi aku mampu menarikan aku punya jari tas keyboard computer ne, akan ku teruskan,, haha...

Sepanjang setahun ne aku nye entry hanya la 67 entry,, huhu,, sikit je kan, nak wat macam mane, aku ne kan budak baru belaja ag, so kena pelan-pelan kayuh, xleh nak terus beratus terus entry nye,, haha,,, macam yang aku bagitau dalam entry yang lepas-lepas, aku nye reader bukan dari MALAYSIA sahaja, dari seluruh dunia, haha,, aku tak tau la dorang paham ke ape yang aku tulis, ntah-ntah dorang hanya view je, ada aku kisah semua tu, yang penting dalam aku stats ad nama negara yang penduduknye membaca blog aku,, hihi

Ne adalah statistik entry yang aku wat sepanjang setahun aku beroperasi bagi tahun 2011 hanya la 50 entry je dan yang paling banyak entry adalah pada bulan August (11). tok tahun 2012, till now hanya la 17 je,, cukup la tu kan, banyak ag masa, aku harap dapat la nak beat rekod yang ad tok tahun lepas, haha... 

NOTE :
aku rasa macam aku wat rumusan tentang aku nye blog la,, korang baca je la,, adiah nye jangan lupa ya,, hihi

No comments:

Post a Comment