Tuesday, February 21, 2012

KFC

Hari ne aku nak menulis sikit je,, boleh caya ke sikit, aku bila tangan dah mula menari tas keyboard computer ne susah cikit nak stop. haha,,, masa nak start menulis tu punya la susah sebab xde idea tapi bila dah menaip pergh, idea mencurah-curah keluar, xdapat nak tadah, haha. 

Saje je aku pilih tajuk entry aku ari ne KFC sebab sekarang ne kan musim orang kembali ke sekolah bagi pelajar universiti, and juga musim menerima keputusan exam,, terutama nye budak-budak degree UiTM yang result nye kuar pada hari ne, rata-rata kawan aku mesti post kat wall di muka buku masing-masing dengan ayat yang begitu indah, haha,, al-maklum la dapat result yang baek punya, so usaha korang yang bertungkus lumus belaja sepanjang sem berbaloi la dengan dapat result yang menyenang kan aty, antara post yang menarik perhatian aku adalah "AKU MASIH MAMPU TERSENYUM". 

Biasa nye musim result ne aku kenyang dengan KFC sebab ramai kawan-kawan aku yang dapat dekan, dan mereka dengan besar hati nye ingin berkongsi kebahagiaan mereka dengan orang yang tidak dapat dekan macam aku ne kan, aku ne bukan pandai ngat pun dalam belaja, tapi ada satu yang aku paling pandai iaitu mengauta,, haha,, kalau nak belaja jemput la datang ke negeri AUTA ya, kelas nye FOC je,,


kalau xsilap aku, kfc yang aku dapat pada sem ne dalam 4 or 5, pergh, banyak tu,, haha.. 1st org yang nak belanja aku adalah junior aku masa aku sek men dulu,, dy punya pointer bapak r, hebat giler all most 4.00 kot, haha,, kalau korang tengok muka macam xcaya je mamat ne boleh dapat result macam tu, aku ucapkan tahniah bro,, jangan lupa kfc tu ya,, haha. dak ne pelajar UKM n nama nye NIK.

Orang kedua yang jadi mangsa kebuasan nafsu perut kfc ku adalah kawan baek aku, haha,, padan muka, selalu ngat makan kfc aku, sekarang aku dapat gak makan kfc kamu. xpe3, 1st sem, biasa la, result biasa-biasa je, dy cakap result dy cukup-cukup makan je, xkisah la bro cukup-cukup makan, yang penting DEKAN, and yang paling penting perut ku terisi dengan kfc mu itu,, haha,, ada paham,,

Yang laen tu. semua adalah junior aku masa aku belaja di UiTM. tok pengetahuan korang, junior-junior aku mostly dak-dak power tau, dorang nye result semua gempak-gempak, xmacam dorang nye senior, haha,, tahniah aku ucapkan untuk korang yang, tahniah gak yang akan grad dengan ANC (Anugerah Naib Canselor) tok yang 1ST class honour. yang kurang bernasib baek, cuba agi, 


Aku sengaja je tulis pasal ne sebab aku dah lama mengidam KFC. haha... xsempat nak makan, tambah pulak sekarang n, kfc ad wat promosi, lagi la membuak-buak nafsu makan aku,, kepad kawan-kawan aku yang sudi nak belanje aku kfc tu xpayah ngade nak ambik yang promosi tu. aku demand cikit, 

NOTE :
aku nak ucapkan epi besday kepada kawan aku HANIS ANISA. aku tau ko nye adiah besday paling gempak kan tahun ne,, dapat gud result, haha

2 comments:

  1. hahaha..terharu nye aku!!! syg mu prince auta!!! bhahaha

    ReplyDelete
  2. pergh,,, aku wat ngan penuh kasih syg,, hahaha

    ReplyDelete