Wednesday, September 28, 2011

Tukar

Sorry la ya,, aku baru berkesempatan mengupdate blog aku,, jangan marah ya rakyat jelata ku,, ceh wah,, macam ramai je bunyi nye follow blog aku,, haha,, sekarang ne aku dah bertukar perkerjaan,,, dulu aku jadi pengurus ladang anggur yang berjaya,, memiliki ladang yang berhekta-hekta besar nye,, ramai pekerja yang setia, haha,,, tapi di sebab kan kelalaian aku dalam menguruskan ladang tersebut, aku telah mengalami satu musibah iaitu telah jatuh bankrap, huhu,, tapi xpe. 

Aku telah bangkit dari sedih itu... sekarang ne aku telah menjadi seorang cikgu,, baru ku tau jadi cikgu ne susah,, korang ingat senang ke nak jadi cikgu,, ia memerlukan tahap kesabaran yang tinggi,,, nasib la anak murid aku ne peminat WWE... so kalu ada salah cikit dy wat. aku boleh bagi smack-down,, haha biasa la,, anak tunggal kan, budak ne selalu open utube,, dy buka utube just untuk tengok triple H,, lepas tu berlatih r,, haha,, hebat-hebat,,

Aku xde nak berlatih sama dengan dy, aku ne kan cikgu yang berhemat,., mane nak mengajar semua tu,, haha,, dy berlatih dengan menggunakan bantal pelok, aku just tengok je,, haha,,, tapi kadang-kadang tu join la gak,, bosan kan,, xkan nak duk tido je kan,, lupa nak bagi tau yang aku jadi cikgu peribadi,,, hebat kan,, haha,, makan minum dan tempat tinggal disediakan,, anak murid seorang je,,, pergh,, heaven gile,, 

hahaha,,, aku gurau je la,, aku sekarang ne ngah tengok-tengok kan homework sepupu aku, sambil nak tanggu convo, cari duit cikit, mak bapak dy nak p mekah, so aku yang akan jaga umah n anak dy, hihi..

No comments:

Post a Comment