Tuesday, September 20, 2011

Status,,,

Sejak akhir-akhir nye, ramai kawan-kawan aku yang terlah bertukar status dari miss to madam, dah ramai gak yang dah ada madam,, pergh,, hebat r korang,, sorry la kalu aku xdapat p kenduri korang, bukan xnak p tapi ada je halangan yang datang menimpa,,, sape xnak p kat tempat orang kawen kan, ambik berkat kata kan,, haha.. ari ne korang nye time,, mane tau lepas aku p kat kenduri korang, keesokan hari nye aku nye kenduri lak,, haha,,, memang x honeymood la korang,,, just kidding,,, 

Back to topik yang nak di bual kan,, hehe,, ramai gak yang nak sorak sal status mereka,, tok ape eyh,, aku pun xtau,, benda baek, wat pe nak sorok kan,, aku pun pelik... alasan yang selalu di bagi, takut jatuh saham,, korang ingat ad orang laen nak kat ko ke,, haha,,, yang dah ada tu cukup-cukup la,, yang selebihnye bagi je kepada orang yang masih solo macam aku,, haha,, pada pandangan aku la,, xpayah nak sorak la status korang tu, kerna boleh menimbulkan masalah,, yes it true,,, meh nak cite, aku ad la kenal sorang ne,, jeng jeng,, aku tanye r dia, ad pakwe ke lum, dy cakap xde, so boleh la ajak lepak-lepak, lepak je k, xde wat benda laen, pastu ad lak mamat ne,, sent message kat aku yang mengatakan yang minah ne awek dy, jadi serba salah aku di buat nye,, aku xnak status aku jadi perampas,, xrela doe,, haha,, baek jadi single macam ne, dari rampas yang orang punya,, xelok r,,

Aku pun nak tukar gak status aku,, dari single mingle ke in relationship,, haha,, tapi princess auta xjumpa-jumpa ag,, haha,,, dari perkhabaran yang dibawa, princess auta dah turun ke bumi,,  kepada semua yang mengenali diri ne,, kalau jumpa princess auta, sila bagitau aku ya,, haha,, gurau je,, bunyi macam terdesak je kan,, xde r, gurau senda di waktu petang je,, semua tu dah di tentukan aku cuma boleh merancang je... selebih nye kita serah je pada yang maha berkuasa,,


ne gambar kawen senior aku,, comel kan,, haha,, sory ye kak,, saye jumpa yang ne je,, so saya ambik la letak dalam saya punya blog, khas untuk kak,, haha,, jangan saman lak,, selamat hari raya,, maaf zahir dan batin,, haha...

NOTE :
Selamat makan nasi minyak ye kawan-kawan ku,, kalu ad nak wat nasi minyak ag, sila pos kad wangi anda ke alamat istana aku ya,,, haha.. kalau xde halangan yang menimpa, insyaALLAH aku akan dapat menghadirkan diri membawa bungkusan yang berbalut,, haha

No comments:

Post a Comment