Sunday, October 2, 2011

Bibik

kalau korang ada baca sal entry aku sebelum ne, mesti korang akan salah anggap kan,,, haha,,, meh aku terang kan, dalam entry sebelum ne, aku jadi cikgu la,, bukan jadi bibik.. korang saje je kan nak aku explain, aku baru niat nak wat short nye entry hari ne,, tapi sebab aku ne kan baek, so aku explain kan kat korang, 

Bibik ini bermaksud pembantu rumah indonesia,, since aku berada di umah makcik aku, so aku mempunyai 2 orang bibik,, satu bibik yang makcik aku punya, satu ag bibik yang nenek aku punya, aku xmampu kot nak pelihara bibik walaupun aku PRINCE,, haha,, sejak aku berada di sini selalu seminggu, aku jadi rapat dengan dorang,, nak wat macam mane kan, dah tiap-tiap hari duk ngadap muka dy, duk kacau dorang, anak murid aku tu tau RKO je, sape yang tngok WWE tau la ape itu RKO.. yang tu aku malas nak explain,, sory ya,, haha...

Aku suda bisa dong cakap bahasa indonesia.. haha,,, korang jangan ingat yang bahasa indo ne yang korang dengar kat tv tu,, haha,, banyak ag, ala macam dialet di malaysia la,,, setiap negeri ada bahasa nye sendiri,, macam tu gak dengan indo,, hihi,, sejak aku bergaul dengan mereka,, aku tau la sedikit sebanyak masalah dorang,, sorang terpaksa berjauhan dengan suami,, ad yang berjuahan dengan anak,, yg terpaksa tinggalkan suami, tiap3 ari si suami message si isteri " sayang suda hamil ke lum " haha,, itu la yang jadi bahan untuk mengacau dy,, haha,,, jahat kan.. haha

Beberapa hari ne, aku selalau kuar p uptown dengan sepupu aku n bibik,, dia selalu belanja kami makan aiskrim kat mcd,, sedap doe,, nanti laen kali kita kuar ag ya,, haha

No comments:

Post a Comment