Sunday, May 8, 2011

Tamat suda...

Hari ini, hari ahad, hari yang penuh bermakna bagi diri ku ini, ini kerana hari ni aku tamat belaja as a student. Best kot, setelah berpenah lelah belaja 3 tahun, iya just 3 tahun tok finish my 1st degree. (ceh bangga diri). suka hati aku la, aku nye blog kan, haha..  Dari budak nerd. nerd ke. haha.. tu tok permulaan sem la, sem 1. sepanjang 3 tahun belaja, banyak pengalaman yang dapat di peroleh, Ia banyak mengajar aku tok jadi insan yang lebih berguna, insaf jap, haha..

sepanjang 3 tahun ne gak, aku jumpa pelbagai perangai dan sifat manusia, orang selalu ckp, don't judge book like it cover, kadang-kadang benda ni ad yang xbetol nye, most of the time, betol.. sal ne ak malas nak komen lebih-lebih, terlalu sensitif kot sal ne, nanti xpasal-pasal sampai kau umah ne surat saman, haha,, mana mau cekau duit doe, ingat sikit ke saman menyaman ne,, no komen.

hari ini gak, ramai yang sambut hari ibu, kepada mak aku, selamat hari ibu ya, thanks for everything. haha... xsalah sambut hari ibu, tp bagi aku la, setiap hari adalah hari ibu,

No comments:

Post a Comment