Wednesday, May 4, 2011

Anak Ikan,,

topik yang agak hangat pada hari ne,, ntah kenapa aku nak tulis sal anak ikan, hehe,,, nak cakap cita-cita, xde r, xpenah sepanjang aku hidup selama 22 tahun ne bercita-cita nak jadi anak ikan, sepanjang 22 tahun hidup ne, cita-cita aku berubah-ubah, memang x tetap pendirian sungguh. ada la dalam 5 or 6 cita-cita, tapi sekarang ne, macam xde cita-cita lak,, haha... stop about it, aku bukan nak cakap sal cita-cita. tok cita-cita laen post ad la, waktu sekarang ne hanya sal anak ikan, (^_^)

Aku tertarik dengan cerita kawan aku, aku nama kan dia hafiz (BUKAN NAMA SEBENAR) or tok lebih senang tulis, malas nak tulis panjang-panjang, aku just taip H je tok mewakili hafiz, hehe,,, H ne dulu model kat brazil. international tu. haha,,, menurut dia, anak ikan ne bukan sahaja di miliki oleh datin-datin, but dato'-dato' juga ad yang pelihara anak ikan, hehe,, biasa nye anak ikan ne hanya la tok LELAKI je, kalau PEREMPUAN org xpanggil anak ikan tp di panggil perempuan simpanan, so bila dato' memiliki anak ikan, paham-paham je la.. hehe,, YES. memang ade dato' puan, tapi jumlah nye hanya cikit je kalau nak di bandingkan dengan jumlah dato' lelaki. 

Kerja nye senang je, layan bapak or mak ikan. tu je kerja, bunyi je senang, tapi yang kena menjalan kan kerja tu or pekerja or anak ikan tu amat susah, hehe.. malas nak cite sal keja mereka, kamu semua yang baca mesti dah old enough to know think about it. haha korang msti bijak nye, so lu pikir la sendiri. 

Sejak akhir-akhir nye, aku selalu bergurau tentang anak ikan ne dengan member aku, haha... tapi semua tu hanya la gurauan tok ilang kan tension nak siap kan report. xde lebih dari tu, haha... tapi orang tua-tua cakap if kita cakap benda tu lebih dari 40 kali, it will be reality, iya atau tidak, xtau r,, as you know, ape yang dorg cakap tu ade yang betol dan ade yang xbetol. so tok elak kan it be reality. aku akan kira ape yang aku gurau kan itu xlebih dari 40 kali, haha,,, ye ke kira, macam xcaya je, biasa nye aku kan cakap dalam range 30-35 je.

NOTE :
jangan salah kan mereka yang terlibat, mesti ade sebab semua yang berlaku, itu hanya la gurauan di waktu bosan, (^_^)

No comments:

Post a Comment