Saturday, May 28, 2011

Penat...

Bangun je dah pukul 7.00 pagi.. Tp aku tido pukul 2.00, maksud nye aku hanya tido lebih kurang 5 jam,, untuk maintain kan rupa yang kuit miut ne, aku perlu tido at least 8 ke 9 jam sehari,, haha. Pukul 7 tu aku bangun pun sebab cik na yang kejut kan, nanti kalu x bangun berbakul-bakul la aku makan kerepek pagi-pagi buta... tak sanggup aku, haha... Walaupun amat sukar tok bangun pagi, aku gagahi diri ini untuk membuat cik na dan cik wan happy,, boleh caya ke?? haha,,, korang caya la,, ceq xtipu nye,,,

Setelah ciap bersiap. aku diberitahu yang tempat keja cik na dan cik wan ada membuat family day bertempat di Perdana Beach Resort. Aku ok je,, tapi yang aku malas nye,, ade tema doe,, kena pakai baju warna putih or merah, penat aku cari baju merah or baju putih, last-last aku mengambil keputusan tok pakai baju putih, so dalam famili aku, aku je yang pakai baju putih, special one tu,, haha 

Sampai je, aku menyertai hanya 5 acara je,, hanya tok ilang kan bosan aku kat sana, hehe,, acara pertama aku adalah bola tampar, aku daftar dalam group cik wan, tp aku maen tok group orang laen,, haha,, lawan lak group cik wan, aku ape lagi, terus bagi cik wan menang, haha,, anak yang baek kata kan,, akhir nye group cik wan mendapat tempat kedua, tahniah aku ucapkan. Acara kedua lak, aku kena jadi mat kepit, bes doe,, haha,, macam mane xbes, aku kena kepit buah kelapa kat peha, cuba korang buat, mesti tau macam mane rasa nye,, haha,,, tapi sayang nye,, aku juga kalah,, haha.. Next game ialah cari harta karun, ad 10 barang, dan aku dapat no 2 doe,, xbangga pun,, haha,, dan laen-laen game aku maen ialah bola jaring dan the mummy,, semua kalah, haha..

Aku juga sempat bergambar dengan piala FA dan piala Sumbangsih.Dua piala ne aku dah sentuh, ad 2 lagi piala yang akan aku sentuh, haha,, hope, 



Program abes kul 5 petang, ramai anak staff KADA yang comel-comel, haha.. gurau je.. masa macam ne aku nak beramah mesra dengan kawan cik na dan cik wan, berserta anak-anak mereka, haha.. Aku arap yang TRW akan terus mendapat piala untuk di bawa balik ke kelantan,  AMIN..

No comments:

Post a Comment