Thursday, October 20, 2011

Bila Terasa Rindu

Pergh,,, tajuk entry tak leh bla langsung,, tol kan,, haha,, who cares,,, tu la, aku pun tak caya yang yang tangan aku ligat menari-nari di atas keybroad ne untuk menulis sal rindu, haha,, ne adalah sebab gara-gara terdengar kata-kata shuib sepah la,, beliau selalu sebut masa program maharaja lawak, aku pula selalu menonton rancangan itu lewat malam,, mula la timbul nak menulis, action ini di sokong pula oleh si MARIA yang nak tengok sangat video dadada,,,, mesti korang pelik kan,,, nape aku bagi tajuk video tu dadada,,, aku tak tau tajuk sebenar nye, so aku letak je dadada... haha,, kita layan lu video tu,, nanti aku explain ag, layannnnnnn........


Korang dah tengok ke lum video dadada tu,, comel kan mereka,, haha,, sekarang korang dah tau la nape aku letak tajuk dadada,,,, sebenar nye dorang tu twin,, budak-budak yang baru sebut dadada,, korang yang dah tua bangka, tak payah ngada cakap paham ape yang budak-budak ne cakap,, hanya orang yang berjiwa kanak-kanak dan bermuka babyface je yang paham,, salah seorang nye macam aku,, haha,, ape yang dorang cakap aku tak explain,, kalau nak tau, korang kena transfer jiwa tua bangka korang tu kepada jiwa kanak-kanak ribena,, haha,, mesti comel korang kan,,

Aku tengok video ne pun aku dah rindu kat seseorang, iya la, sape tak rindu kan,, orang yang aku rindu ne memang sengal giler,, boleh masuk geng r,, geng pale masuk air,, haha,... tapi bukan banyak pun air yang masuk, dah kering pun, just jemur bawah kipas je,, haha,, korang nak tau ke ape yang aku selalu wat bila aku rindu kat seseorang,, mesti la nak kan,, korang kan geng skodeng yang amat busy body, haha,, gurau je,, tapi sebelum tu layan lu lagu dafi ne,, haha...


Kita sambung balik cite yang aku sengaja stop tu ya, bila aku rindu kat dy, aku baca la message dy kat fb aku. pastu aku buka wall dy, aku baca balik semua komen-komen dy, haha,,, pastu gelak sorang-sorang macam orang giler,, tapi takpe bukan orang tau pun, korang je yang tau, hihi,,, wat senyap-senyap suda la, jangan gegang kokrang, kalau aku tau ada yang bocor kan sal ne, dengan kuasa bulan, aku akan menghukum mu, haha,,, pastu sebelum tido teringat kisah-kisah lama,, haha,,, yang ne bukan anggau k,, yang anggau korang, yang ne flashback. jangan sama kan dengan anggau, haha

Mesti korang pelik kan, nape aku tak message je dy kalau rindu kan, bukan tak nak message tapi tak mampu aku nak message dengan orang yang dah takde, ALLAH lebih sayang kan dy. kita sebagai hamba ne perlu redha dengan semua ketentuan yang telah di tetap kan oleh-Nya.. walaupun aku ne PRINCE, one day aku akan mengadap MAHA PENCIPTA,, ingat la yang kawan-kawan ku,, haha,,, ada bakat tak jadi calon iman muda,, haha,, ayat yang last jangan ambik port ngat,, panjang kan cite yang aku tulis hari ne,, lama tak menulis so time ad mood ne, tulis panjang-panjang, before aku akhiri aku nye celoteh yang mengarut semua ne,, haha,, dengar lu lagu ST 12 ne,, tajuk nye saat terakhir,, 
NOTE:
Pandai aku susun lagu kan,,, haha,, sesuai dengan cerita yang hendak aku sampai kan,, ingat senang nak pk lagu yang sesuai dengan kita nye story,, ape-ape pun,, aku berarap dy aman di sana,, sedekah kan lah al-fatihah tok dy dan tok mereka yang telah meninggal dunia, amin,.....


No comments:

Post a Comment