Monday, October 10, 2011

Hati...

Sejak aku sampai sini,,, korang xperlu la tau kat mana sini tu,, aku malas nak terang kan,, haha,,, sikap malas aku sekarang ne makin menjadi-jadi,,, aku fikir biar la ia bermahajaralela lu,,, nanti aku tubuhkan pasukan untuk membuat rampasan kuasa,, bagi yang tau rancang ne, sila rahsiakan rancangan ini dari pengetahuan umun, kerna ini adalah satu rancang sulit,, kita wat underground punya,,, tapi semua tu kena planning baek punya,, haha,,,

Baru-baru ne, aku jalan la dengan makcik aku, saje je nak ekot sebab bosan duk umah kan, duk umah pun ak nak wat pe gak, baek aku ekot dy p jalan-jalan, boleh gak aku kenal tempat baru ne, boleh gak aku cuci mata,, al-maklum la, dah lama mata x bercuci, dah berhabuk dan berkarat je mata aku ne,, haha.. 1st place aku g ialah KLCC, since kami berdua je, orang kat sana tengok pelik je,, iya siap tolang pegang barang yg dy beli ag, aku pun pk mesti dorang ingat aku ne anak ikan, gile ke,,, come la,, ini KL la bai,, bukan kampung,,  walaupun KL adat tu masih aku jaga, aku kan PRINCE AUTA yang penuh beradat,, haha,, yurp aku memang suka puji diri sendiri, sebab aku pk nak arap kan orang puji lambat ag, haha,,

Kadang-kadang nyesal la jalan dengan dy, sebab xde orang nak usha aku,, haha,, and aku xsempat nak usha awek-awek yang ad,, dy jalan laju la,, haha,, aku ne jenis yang jalan slow je, untuk menikmati pemandangan yang ada,, hihi,,, bukan selalu dapat lihat kan,, jarang-jarang sekali boleh lihat... enggak bisa lepas kan,, haha,, tapi xpe, yang berlalu biarkan berlalu,, haha,,
 
Sekarang ne dah masuk musim orang menunaikan haji, sapa yang xde hati nak p tunai kan haji, sapa xnak p sana, tapi ada halangan yang membuatkan kita xsempat lagi nak p, tapi xpe, maybe akan ada masa untuk kita nanti, insyaALLAH,,, kita sama-sama doa kan agar kita diberi peluang untuk menunaikan haji,

NOTE :
Makcik aku selamat sampai di madinah,, so aku harap korang dapat doakan mereka selamat di sana, selamat pulang dan mendapat haji yang mabrur,, amin,,,

No comments:

Post a Comment