Sunday, March 13, 2011

Akhirnye,,,,,

Setelah lama menyimpan hasrat di hati, AKHIR nye aku punya blog terhasil, Aku xtau r kenapa aku punya hati tergerak untuk membuka blog pada ari ne, ape aku kisah yang penting blog dah terlahir. so teruskan mengedate ia, hehe.. Ini semua sebab aku yang dengan mudah termakan pujuk rayu member aku, mudah tergoda gak aku ne. Apa punya budak la, mengoda je pandai,,, haha

lupa ak nak intro sikit,, 
Aku nye blog diberi tajuk Auta Punya Konspirasi..
Aku pun xtau kenapa aku pilih tajuk mcm ne, Tp yang pasti aku suka ngat dengan nama AUTA, Maybe sebab aku ne lebih banyak auta dari fakta kot. So aku dan Auta ibarat kembar siam, haha

PESANAN :
aku punya bahasa melayu xde r bagus ngat,, so sebarang salah ejaan wat-wat xnampak je la. sometime bahasa yang diguna tidak bersesuaian dengan budok-budok yang belum cukup umur. aku harap orang yang membaca mesti open minded k..



2 comments: