Wednesday, August 15, 2012

Pendam

Dulu aku ad minat kat seseorang ne, tapi biasa la, minat just minat je, tak leh nak melangkau batas nye, sedih x?? so pendam kan la segala perasaan. pergh, ayat jiwang sey, bukan selalu aku jadi jiwang kan, so bila dah jiwang ne, biar je la,, tengok je muka macam ne, tapi dalam hati banyak bunga yang sedang mekar,, bukan xnak luah kan perasaan tapi darjat yang memisahkan kita, pergh ayat, macam dalam cite antara 2 darjat, kita tidak setaraf, haha,,,

Tiap kali aku online FACEBOOK, aku mesti akan ke profile dy, tengok pe status dy, tengok gambar-gambar, haha,, tang gambar tu, bukan dy je yang aku tengok, semua kawan aku dalam FB aku tengok, sebab aku suka tengok gambar orang, aku mula kenal dy dari muka buku, macam laju Najwa Latif, cinta muka buku, haha,, jom layan lagu tu dulu, sebelum aku bercerita dengan lebih lanjut, 


dari sana kami makin rapat, amat rapat, tapi di sebab kan aku nye perangai yang giler-giler ne, dy mula menjauhi aku, haha,, iya la, aku ne bukan tau nak seyes pun, maen-maen je banyak, haha,, ayat yang paling senang nak cakap, NO KOMEN,

Selepas kejadian itu, aku cuba memperbaiki hubungan kami, setelah berusaha dengan lebih gigih, akhirnya aku dapat gak menyambung kembali hubungan yang terputus, kami bukan kapel k, haha,, jangan salah paham, tapi bila dah menyambung kembali ne hubungan kami tak seperti dulu susah cikit la, sebab at the same time, dy mula menyulam kasih dengan seorang insan,,

Dulu nak ajak kuar senang je, message je, mesti on je, sekarang ne, dy perlu mintak izin lu, sopan gitu kan, iya la, dah jadi milik orang kan, jangan derhaka, xelok,, haha,,, kalau x mendapat keizinan, xdapat la aku jumpa dy, haha,, bertapa susah nye nak kuar kan, kepada penbaca blog aku sekelian, nak kuar boleh tapi kalau boleh kuar la dengan orang SINGLE macam aku, haha, sebab kalau kuar dengan orang DOUBLE ne susah cikit, haha,,

Korang ada dengar tak iklan kat HOTFM, jangan cakap korang selalu dengar ................. korang isi la sendiri, aku memang selalu dengar HOTFM, kat sana ada satu iklan yang menyatakan, "semalam dy tabah mendengar luahan tentang bos, dy xtau sy bagi 10 markah, bila dah 100 markah, saya akan kawen dengan dy" romantik kan iklan tu, haha,, macam tu la aku, tapi aku bukan yang dapat 10 markah tu, aku tempat dy luahkan perasaan and masalah dy, aku suka dengar, ak xkisah, walaupun dy kejut aku kul 3 or 4 pagi, haha,, sayang nye pasal kan, haha,,,


29 julai ari tu kami kuar r, lepak-lepak, dari Times Square ke Sogo, pastu ke Pertama, last sekali ke KLCC, yang p KLCC tu dorang termakan pujuk rayu aku, aku pulak pilih sana sebab dekat dengan umah aku, senang aku nak bilik umah, aku amat pentingkan diri waktu itu,, kami kesana ber3 k, aku, dy, dan abang dy, so jalan-jalan r, aku and abang siap perli dy ag, selalu kena bahan je, haha, ape yang di bahan tu, biar la rahsia. aku nak shoping pun xjadi shoping, lupa bawak ATM CARD, nak pau dy pun tak dapat, aku rasa dy pun tak bawak ATM CARD. baek tak aku, kalau dy bawak mesti aku pau, pau kasut, baju, suar, and yang paling penting pau adiah besday aku, ceh wah, besday aku dah lama lepas,,, baru nak mintak ke??? muka xmalu betol kan,, haha

Siapa yang dapat dy memang beruntung giler, aku tak tipu la, dy akan sayang and caring orang tu sehabis baek la, aku tau, aku kan selalu dengar masalah dy, haha.. penah one day, orang yang dy sayang masuk wad, dy gelisah nye pasal, pastu p jaga orang tu, walaupun pada waktu itu dy juga tengah sakit, sib dy tak masuk wad sama, haha,, kalau x, sape nak jaga dorang, mesti aku yang kena p kan,, haha, aku kan orang yang baek hati lagi pemurah,

Tapi semua itu angan-angan yang xmungkin terjadi kan, haha, aku ne ibarat melukut di tepi gantang, so xde yang special bout me, that's all, haha last, dengar la lagu ne,, and paham-paham kan maksud nye, haha


NOTE :
aku just nak wish epi besday kat DY je,, haha,,, ari ne besday dy, malu nak ucap kat depan-depan,, haha. sebenar nye post ne dah lama siap, aku tambah-tambah cikit je, untuk penambah baik kan,, hihi

2 comments: