Wednesday, May 2, 2012

Fesyen

Semasa aku wat blog walking, aku terjumpa satu entry yang terdapat dalam blog kawan aku ne, tajuk entry dia ialah "trend fesyen rambut terkini yang jadi kegilaan ramai" panjang giler tajuk entry nye,, tapi nak wat macam manekan, tu hak dy, aku baca je la,, femes doe blog ne, ne bukan nak puji kawan, betol la, kalau korang xcaya, korang tengok r dy punya follower, tak macam aku nye kan, haha,, tapi xpe, aku xkisah, lagi pun blog member aku ne tercalon dalam DIGI WWWOW AWARDS bagi kategori BLOGGER OF THE YEAR.. hebat kan.. Kalau korang buka blog member aku tu, jangan sedan jangan malu untuk VOTE dy k,, aku doa kan ko berjaya,, kalau xberjaya tahun ne, cuba ag tahun depan, kalau dah menang jangan lupa nak open table ya, pastu jangan wat lupa nak jemput aku k,, haha

Masa aku start nak membaca entry ne, aku pun terlintas nak menulis sal fesyen, haha,,, ok, ari ne aku nak jadi fesyen designer tapi untuk rambut je ari ne, haha.. kalu korang terasa nak suruh aku reka baju untuk korang, korang boleh tempah laen hari k, ari ne, aku malas nak melukis, lagi pun aku tak suka melukis, aku suka design je, sebab aku boleh wat pratical terus, xpayah nak lakar-lakar ne,, leceh,, 

Dalam banyak gambar yang terdapat dalam aku berminat dengan fesyen yang ne, mesti korang tertanya-tanya fesyen ape yang menjadi pilihan aku pada hari ne kan,, jawapan nye adalah.....................

 
kalau korang nak tengok gambar yang laen, korang tekan je tajuk entry yang telah aku merahkan di atas tu, sebab aku tau korang pun malas gak nak mencari blog dy kan,, i know la my geng., haha,,, aku just nak bagi tips je untuk korang bagi mengayakan rambut korang agar nampak lebih menarik, tips ne aku selalu wat, kalau korang nak ekot, ekot je la, aku xkan mintak korang bayar, aku bagi FOC je,, tapi kalau xjadi korang xpayah ngada nak saman aku, haha,, 

Tips yang aku nak kongsi dengan korang adalah, korang just perlu berada depan cermin and gaya kan rambut korang sesuka hati korang, kalau korang rasa diri anda menarik dalam cermin tu, menarik la tu, sebab kalau korang ekot pandangan orang, belum tentu menarik bagi anda. satu ag, nak puas kan hati semua orang amat susah, so ambik je la cara yang senang, puaskan hati sendiri, haha... cuma aku punya tips ne mungkin akan merugikan anda cikit la sebab korang perlu beli banyak minyak rambut sebab untuk gayakan rambut tu korang perlukan minyak rambut agar napak lebih real walaupun not real. haha... tu je yang aku selalu wat setiap kalu aku gunting rambut, haha,, 

NOTE :
Selamat mencuba, haha

No comments:

Post a Comment