Thursday, January 24, 2013

Buah Tangan

Biar la aku buka bicara dengan SALAM MAULIDUR RASUL. sambil korang tolong aku kemas aku punya blog yang bersayang bagai nak rak ne, mari la kita sama-sama berselawat kepada junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W.

Giler r dah lama aku tak datang ke ruangan BABYFACE ne. haha. biasa la makin hari makin banyak keja yang sudi melawat aku. kalau datang melawat je xpe, ne siap bawah buah tangan. kalau buah tangan yang IA bawa tu sikit xpe, ne x, mau penuh meja aku dengan buah tangan yang di bawa oleh KEJA. yang pelik nye aku xpenah buat open house, banyak lak yang datang. stress aku,, haha tapi xpe, orang datang bawa buah tangan kan, aku terima je la.. hahaha,, mesti korang kurang paham dengan ape yang aku cuba sampaikan, hihi,, biasa la bila dah weng ne. mula nak mengarut tambahan pula dah lama jari jemari aku tidak menari-nari di atas keyboard laptop ne,, sesekali biar la ia menari untuk menghilangkan penat. 


Hahaha... ape yang aku cuba sampaikan di atas adalah, sekarang ne aku teramat busy dengan kerja harian aku, sebab tu aku tak sempat nak membersihkan sawang-sawang yang berada di BLOG aku ne,, kalau nak bercerita pasal ke"busy"an aku ne memang 5 hari 5 malam belum tentu abis ag, banyak tau cerita yang ingin di sampai kan. haha.. yang paling aku stress adalah cuti aku DIBEKUKAN sehingga bulan 3. so aku tak dapat la nak p release tension. duk je kat ofis mengadap laptop and wat keja. haha., rutin harian aku.

Tu je yang aku aku sempat tulis ari ne, nanti aku recap balik ape yang aku alami sepanjang tahun 2012. alang-alang dah masuk tahun baru ne kan. so kita kenang cikit ape yang berlaku pada tahun lepas, haha


No comments:

Post a Comment