Tuesday, April 12, 2011

Ku mau

Baru lepas dengar lagu dato ct. Ku mau,, tiba-tiba je terpk ape yang ku mau sekarang ini.. hehe bodoh punya org, thanks kepada radio sebab putar kan lagu itu. haha. Wat masa sekarang ne aku mau jd GEMUK bukan CHUBBY ya. GEMUK disini membawa maksud berisi sedikit sebab ramai yang bagitau yang aku ne amat kurus, sedang kan BMI aku normal, bukan normal dengan angka 1.. tp dengan angka 2 k. haha...

Setelah puas aku mencari dan mencuba petua tok gemuk, tapi still xde yang berkesan,, huhu. Ada yang bagitau idup mesti happy baru gemuk. aku happy je tp xgemuk23.. laen petua, makan + tido akan menghasil kan gemuk. tapi sama je bagi ku, klu guna B complex xde guna gak sebab iya hanya untuk tambah selera makan je, sama gak dengan weight gain.

Biasa la, orang yang mempunyai kadar metabolisme yang tinggi. sape yang nak tau ape itu matabolisme, sila la tanya cikgu bio o buka buku bio. Kalu malasa gak, tanya la MR GOOGLE ya, dy tau semua, dari korang buka tenet tok maen FB je baek la cari info sikit... haha

sape-sape yang ada petua yang yang membolehkan badan aku berisi sedikit. sila bagitau aku ya, kerjasama anda amat pihak kami hargai. Thanks

No comments:

Post a Comment